štvrtok 23. januára 2014

Justin Bieber a jeho prehrešok...

...tak ho poďme hromadne ľutovať!

Chystala som sa ísť spať, no nedá my nevyjadriť sa k tejto téme. Justin Bieber. Neustále omieľaný, mnohými milovaný, mnohými nenávidený.
U mňa osobne si veľa sympatií nezískal. Netvrdím však, že si slávu a peniaze nezaslúži. Mne napríklad nesedí jeho štýl pesničky. Ale snažím sa ho neriešiť a nechystám sa na neho oboriť s akoukoľvek blbosťou. Lebo určite vie, čo robí. Ten chlapec si totiž získal milióny fanúšikov a už zopár rokov je neustále medzi TOP mladými spevákmi. Sto ľudí, sto chutí.
Lenže fakt, že šoféroval zhúlený a opitý , zistili to a zabasli ho... nemyslím si, že by ho to ukazovalo v tom najlepšom svetle. Informácie kolujúce po svete bleskovou rýchlosťou tohto obsahu sú čerstvé a teda je tu mnoho dohadov a nepresností. Neviem teda naisto, či bol za mrežami celý deň, alebo päť minút, alebo či si to bude musieť odsedieť. Neviem. Neviem detaily, nechcem klamať.
Čo ma však pobúrilo, je reakcia ľudí. Áno, má veľa fanúšikov. Ľudí, ktorí ho obdivujú. Ktorí pri ňom vždy stoja. Aj ja mám svojich obľúbencov a určite by som sa im nepostavila chrbtom, kebyže spravia nejaký prehrešok. Kým nejde o ľudské životy, samozrejme. Čo však tento chalan dosť riskoval. Aj on je len človekom, všetci robíme chyby.
Ale treba si priznať - bol vinný, nikto to na neho nenarafičil. Je to samostatne zmýšľajúci jedinec, ktorý je sám zodpovedný za svoje činy. 
Ako je teda možné, že sa stal obetným baránkom? Objavujú sa samé texty na tému: Poľutujme ho, neprajníci môžu mať konečne radosť, chudáčika môžu raniť svojimi rečami. A tam je jeho fotka, na ktorej sa mu (som o tom neskutočne a stopercentne presvedčená) oči lesknú vôbec nie od sĺz, ale od jeho vtedajšieho stavu v miernej extáze. 
Samozrejme, mnohých to dojalo k slzám. Chlapec trpí. No nie je to hrdina?! 
Konkrétne koluje jeho fotka s nápisom: "Pozri sa mu do očí a povedz, že ťa to nebolí." Úprimne? Bolí. Pociťujem bolesť prameniacu z ľudskej hlúposti!
Zrejme ma za tento článok budete mnohí nenávidieť. Ale... je toto normálne? Nielen to, že aký príklad dáva svojim fanúšikom, ale že ho ľudia za toto ešte aj ľutujú? Vážne nechápem, kam tento svet speje.
Pohoršená baba posadnutá ružovou :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára