streda 22. januára 2014

Môj nenapraviteľný vkus...

...alebo moja averzia voči chlapom, ktorí sú príliš svalnatí. A múdri.
Poznám ho len niekoľko mesiacov a aj keď nemá ten pravý mužný nos, má nádherné čokoládové oči a keď rozpráva, je mi jedno o čom. Len nech v tom pokračuje a ja sa zatiaľ kochám v jeho výzore. Ale...
No fajn, začnem pekne od začiatku.
Vlastne mi ani nebol sympatický - vyzeral ako príliš múdry vysokoškolák (akým v skutočnosti aj je) a ja takých ľudí nenávidím.
A potom prišla exkurzia, kopa alkoholu a ja, ním celkom povzbudená (tým alkoholom) som ho začala baliť. Nechápte ma však zle. Vôbec nepatrím medzi baby, ktoré dokážu chlapov baliť. Verte mi, za triezva mi to nikdy nejde. No akonáhle si trocha vypijem, nejakým zázrakom sa tomu opačnému pohlaviu aj zapáčim (netuším, čím to je). 
Musím však podotknúť, že v pripitom stave sa mi aj každý zdá aspoň o 50% krajší. A vtipnejší. A šarmantnejší.
A práve v dôsledku toho... sa mi ho podarilo... nuž, ani nie zbaliť, ale... nevysvetliteľným spôsobom voči mne prechováva náklonnosť. Jedná sa totiž o to, že vo väčšine prípadov (99,9%), keď ma dotyčný uvidí triezvu, dočká sa veľkého sklamania (opakujem, netuším, čím to všetkým je). Ale tento nie! Naďalej sa mu páčim.
A možno by som nad tým aj bola porozmýšľala, keby som nebola uvidela jeho fotky na facebooku. A... nuž... chlapec je veľký športovec. A je svalnatý. Neskutočne. A chce byť ešte viac.
Pri zistení nasledujúcich skutočností by väčšina báb lapila dych a rozbúšilo by sa im srdce. Mňa... striaslo.
A keď som sa o ňom dozvedela ešte viac, tak ma triaška neprešla. Nie v dobrom zmysle slova.
Netuším, čím to je, no chlapi, ktorí si denne fotia svaly a všade vypisujú, ako sa snažia o to, aby vyzerali čo najlepšie, aby dokázali, akí sú úžasní a vytrvalí... sa mi zdajú nechutní. Ako, ja proti svalom nič nemám. Keď ich je akurát. Keď chlap cvičí, aby bol vo forme, to schvaľujem a je to aj pekné. No tieto silácke reči... zrovna nemusím.
Tuším mu ešte nikto neprišiel s tým, že je príliš svalnatý. Veď to aj znie absurdne! Svaly sú dnes predsa v móde, spolu s pitím minerálky a stravovaním sa v bio reštauráciách.
Je to milý človek, no pochybujem, že by som sa s ním dokázala zblížiť. Teda, nech si rozpráva čo chce, má pekné oči, no zrejme by ma to po čase prestalo baviť a skríkla by som na neho, aby už bol ticho a nechal si tie múdre veci pre seba. Ale horšia je predstava, že je leto a on má na sebe len plavky. Z toho ma vždy napne.
Som neskutočne povrchná osoba, viem. A mám zrejme strašný vkus. No nemôžem si pomôcť.
Ide totiž o to, že keď sa s ním rozprávam, roztápam sa z neho. Ale keby sme mali čosi aj poriešiť... určite by som nechcela. Ale nemyslite si, že som zlá. Teda som, to je jasné. Ale v žiadnom prípade mu nerobím nádeje. Ide však o to... že mu to nejako nedochádza (prečo ste vy chlapi takí nechápaví???). 
Zostáva mi teda len otázka, že prečo sa takému inteligentnému, milému a svalnatému chalanovi páči akurát puča, ako som ja? Kde je na tomto svete spravodlivosť?!!!! 
P. S. Som rozhodnutá napísať článok aj o chlapoch, ktorí sa mi páčia, respektíve aký typ sa mi páči... a ten istý typ o mňa v živote ani nezakopne. Toľko k môjmu šťastiu. :)
Forever alone (lebo je tupá!) baba posadnutá ružovou :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára