streda 22. januára 2014

Narcis bohužiaľ neexistuje len v mytológii

V 21. storočí sa vyvinula jeho nová zušľachtená podoba a to Narcis svalnatý. A je ich stále viac. A viac. A bude to už len horšie.
Narcis svalnatý je jedinec, ktorého skutočný charakter spoznáš hlavne z jeho sebavedomej chôdze, z výrazu tváre "I´m sexi and I know it" a z profilových fotiek, na ktorých pózuje:
  •  hore bez, 
  • napínajúc svaly,
  • väčšinou v kúpeľni,
  • s pohľadom, ako keby mu ktosi stlačil gule.
Vážne si myslia, že už len pohľad na nich nám spôsobí duševný orgazmus? Zrejme áno. A je to čoraz horšie.
Už som sa vyjadrila k tým príliš svalnatým chlapom. Že ja so svalmi problém nemám. Teda, ak sa nachádzajú na chlapovi. Len s mierou. Veď je lepšie, keď sa o seba niekto stará, no netreba to preháňať. To, že niekto cvičí, poukazuje na jeho vytrvalosť, to, že chce žiť zdravým životným štýlom a podobne.
Prečo však so svalmi musí stúpnuť aj mužské ego? A to nie v rovnakej miere! Navštívil fitko raz? Už sa tľapká po brušku, si šikovný!! Navštevuje fitko pravidelne a je to aj na ňom vidieť? Tak je to najväčší kanec na svete!!
Týmto by som nechcela uraziť celú mužskú populáciu, pretože som si istá, že existujú aj výnimky. Ja však teraz opisujem tento druh, ktorý ale vôbec nestojí na pokraji vyhynutia. 
Snažila som sa to ignorovať. Skutočne. Veď nikto nie je dokonalý. No včera, keď som sa išla pozrieť na pokec (čo som však takmer okamžite oľutovala), ma úplne ohúril jeden mimoriadne svalnatý, mimoriadne pózujúci jedinec s otázkou či by sme sa nestretli. Odvetila som mu, že sa s cudzími ľuďmi, ktorých spoznám na nete, nestretávam. Jeho odpoveď? "Netušíš o čo prichádzaš." Ako, prosím? Takýchto chlapov by som najradšej hodila do práčky, nasypala na nich kyselinu a poriadne zamiešala. Viem, je to čudný spôsob mučenia, ale v hlave ich mám už toľko, že si neviem vybrať. Som násilného charakteru. 
Tak sa pýtam, prečo musia byť takí? Odkiaľ si muži berú to neskutočné ego? 
Viete, čo je najsmutnejšie? Keď sa s nimi chcete o niečom normálnom porozprávať, nedá sa. Pretože si melú svoje. A čo je ich najobľúbenejšou témou? Presne tak. Oni. Lebo nestačí, že sa im rysujú svaly pod extra tesným tričkom (aby nášmu oku preboha čosi neušlo!), na hlave majú účes, ktorý pripomína čosi zdochnuté a z ich voňavky sa takmer zadusíte. Nie. Oni musia dokazovať, čo všetko dokázali.
S akými prípadmi som sa stretla?
  1. Pán XY nosil do školy časopis venovaný kulturistom. A neustále v ňom listoval. To by bolo ešte v poriadku, no on musel neustále pripomínať, koľko cvičí a že jedného dňa tak bude vyzerať. Pritom mu nedošlo, že to vonkoncom nikoho nezaujíma. Možno ešte na začiatku. Po mesiaci neustáleho omieľania však už vôbec.
  2. Hovorí sa, že dievčatá sú posadnuté diétou. A vraj to rady komentujú. Cha. Tak chlapi, ktorí sa rozhodli pre zdravý životný štýl, to rozoberajú oveľa častejšie. Hlavne tie ich rôzne... no dobre, nie som na to expert! Skrátka tie proteíny, surové vajíčka rozmixované a zamiešané s čímsi, čo by komukoľvek zaručene spôsobilo žalúdočné problémy, prášky, kuracie mäso na kilá (A že my toho toľko nezjeme? Len sa pekne hanbime!).
  3. Každému rozdávajú rady. Lebo mi o ne tak strašne stojíme. Zrejme sa každý z nich cíti ako Mojžiš, ktorý povedie svoj ľud tým správnym smerom. Vďaka nemu spoznáme skutočné Božie svetlo odrážajúce sa od lesklých vyšportovaných tiel.
  4. A samozrejme, internet. Zaplavia ho rôznymi fotkami, citáciami od tých najlepších, vlastnými výsledkami a v najhoršom prípade vás donútia zúčastniť sa ankety. Áno. A potom tú anketu vyhodnotia asi v tom zmysle, že všetky túžime po prehnane svalnatých chlapoch (ani jedna z odpovedí nebola v tom znení). To urobil. Niekedy už neviem, či sa mám smiať, alebo vraždiť. Som skutočne násilného charakteru. 
A samozrejme, títo chlapi väčšinou túžia po dokonalých dievčatách, ktoré budú ich vernými fanynkami a ktoré sa s nimi budú pyšne premávať - áno, tento Adonis je môj chlap! Nevadí, že zo seba nedokáže vysúkať zrozumiteľnú vetu. Prečo by na tom aj malo záležať?
A ak taká dokonalá nie ste, nuž, nemôžete od nich čakať viac, než povýšenecké, znechutené pohľady. Ako ste sa opovážili pohľadom zavadiť o toľkú krásu bez opýtania? A pritom ich mnohokrát ani nenapadne, že v skutočnosti tak dobre ani nevyzerajú a ak aj áno, celé to zabijú svojou povahou. A že by ste o nich nezakopli, ani keby vám za ne platili. No dobre, ja by som ich zobrala. S peniazmi. A potom by som ich pomaly stiahla z kože. Zo srandy.
Nie som zatrpknutá, len znechutená. A netvrdím, že skutočne nie sú aj tí milí a len príliš premotivovaní. No Narcis svalnatý s egom až po vesmír sa v súčasnosti vyskytuje až príliš často. Len nájsť niekoho, kto by im tú pravdu povedal do očí. A samozrejme, aby si tú pravdu aj uvedomili. Že sú obyčajní smrteľníci ako každý iný. Že im okolo hláv neplápolá svätožiara a neúčinkujú v reklame na Old Spice či Axe. 
Fakt znechutená baba posadnutá ružovou :3
P. S. V skutočnosti som ešte nikoho nezvliekla z kože a nehodila do práčky plnej kyseliny.Zatiaľ.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára