streda 22. januára 2014

Práve som dopozerala prvú sériu seriálu Awkward...

... namiesto toho, aby som sa učila. Uf.
Len aby ste vedeli (viem, že vás to nezaujíma), nachádzam sa v prvom ročníku vysokej školy.
Moja existencia tam je však neskutočne neistá. Vážne. Každú chvíľu očakávam, že ma odtiaľ jedného krásneho dňa vylejú.
Robím totiž všetko možné, len sa neučím. Ako ja chápem, že by som sa mala viac snažiť (ale vážne). Lenže... keď mne sa tak nechce! Zvolila som si odbor, ktorý ma nezaujíma (lebo som si dostatočne nepozrela, o čom to vlastne je - takže je to jedine moja chyba). Ale čo ma viac odrádza, je tých zopár fanatikov, s ktorými zdieľam väčšinu hodín a ktorí sa do toho opreli celou svojou existenciou.
A keď sa aj niečo poriadne naučím (čo nie je tak často), aj tak patrím medzi tých najblbších. Ach jaj...
Lebo vám poviem... byť pekný je jedna vec. Môžem sa tým ospravedlňovať, že hej, nenarodila som sa práve pretty, ale... čo s tým narobíme? Lenže, keď je niekto tupý, môže si za to sám. Ako napríklad ja.
Prečo teda sedím pri počítači a neprepisujem si poznámky?!!
Ale keď ten seriál je taký catchy! Chcela by som žiť v nejakej americkej blbosti. Môj život by bol lepší. Stále by som tvrdila, že sa musím učiť, niekedy by som si niečo v zošite podškrtávala fixkami a potom by som išla s kamoškami do nákupného centra. A mala by som dobré známky. 
Netvrdím, že to nerobím aj teraz. Lenže na rozdiel od báb z filmov, mne to dobré známky nezabezpečí. 
Zbite ma niekto, prosím vás. 
Neskutočne lenivá baba posadnutá ružovou. :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára