streda 22. januára 2014

Tak, a som tu....

....na začiatku niečoho nového? Ani zďaleka. Akurát som si tak založila svoj prvý blog. Juhúúúú!!!
Priznám sa, inšpiroval ma na to jeden americký seriál. Aké prekvapivé, však? :D
Dúfam, že nie som jediný taký ten šibnutý človek, ktorý sa nechá inšpirovať podobnými blbosťami. No uznajme, že v tých filmoch je vždy všetko také dokonalé... Dokonca aj písanie obyčajného blogu.
Zaujímavé je, že všetky hlavné hrdinky ovládajú prstoklad (v tomto smere sa môžem popýšiť, že aj ja, hh!), vždy pri tom ležia na posteli (ja na mojej veľmi nemôžem, pretože je tak trochu zlomená a... nuž... keď sa podo mnou občas prepadne, je to vždy dosť nepríjemné. Tak sa tomu snažím vyvarovať.). Nesmiem vynechať ani fakt, že sú vždy dokonale nalíčené (a nemajú akné ako ja), vlasy majú dokonale nakulmované (nie ako ja - nudný drdol) a neustále píšu o svojom zaujímavom živote (veď akoby nie, účinkujú predsa vo filme, kde má každý jedinec zaujímavý život!!!).
Nemôžete sa mi tak čudovať, že ma to tiež trochu pohltilo. Fakt, že sedím v kuchyni, kde máme hrozné svetlo a vyžieram karamelové čokolády (ktoré mi nechutia, ale stále do seba musím niečo pchať), je tak trochu...
Odpudzujúci. Ale neva. Snáď z tohto aj niečo bude. Teda, chcem tým povedať, že môj život ani zďaleka nie je taký zaujímavý ako v tých filmoch (a myslím tým ZĎALEKA NIE. Ako vážne.).Niečo však už len nájdem.
A som istá, že môj blog nikto čítať nebude. Viete čo? Je mi to fuk :P Už som si na status forever-alone dávno zvykla. Napríklad sa podobne vyžívam aj na twitteri, kde na mňa každý zvysoka kašle, no ja si tam neustále pridávam nové statusy mojou (vážne úbohou, ale zato "kreatívnou") angličtinou.
Tak, na úvod len toľko. Traste sa, mám dosť "kreatívne" obdobie, nehehe!
Baba posadnutá ružovou. :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára