streda 22. januára 2014

Liam dozúril

1D Daddy to v posledných dňoch nemal najľahšie. Médiá na neho príliš tlačili a on sa rozhodol, že tentoraz im to len tak neprejde.


Dosť ma šokovalo, keď som jedného dňa mrkla na twitter a celý bol zasypaný Liamovými nahnevanými tweetmi. Najprv som si myslela, že ho niekto hackol (už sa to totiž raz stalo), no potom som sa do jeho krátkych "správ" poriadne začítala.
Myslím si, že my, obyčajní smrteľníci" sa len ťažko vžijeme do role mladého muža, ktorý sa stal slávnym len pred tromi rokmi. Mnohí skepticky prevrátia oči, chudáčik! Aké problémy by len mohla mať jedna celebritka?! 
Myslím si však, že náhla pozornosť zo všetkých strán, žiadne súkromie a hlavne ten nátlak pre nich nemôžu byť práve jednoduchý. Ja by som sa, napríklad, úplne zosypala. A verejnosť očakáva, že všetko budete znášať s úsmevom a neprasknú vám pri tom nervy. 
Liamovi sa to aj celkom darilo, až doteraz. Vytočili ho však do nepríčetnosti klamstvá, ktorými boli zaplnené všetky časopisy a tiež jeden konkrétny rozhovor, v ktorom sa vyjadril kladne na tému "homosexualita", ktorú sa však médiám podarilo poriadne prekrútiť a Liam z nich vyšiel ako homofobik. 
Na twitteri sa zmienil o tom, že novinári dokážu napísať článok aj o tom, že si kúpil jedlo. Vraj keď už robia prácu, nech ju robia poriadne a nech nepíšu samé hlúposti. Tiež sa zmienil, že vie, že z týchto tweetov bude mať problémy, no je mu to jedno a je pevne rozhodnutý očistiť si svoje meno. Lebo on nič zlého nespravil.
Kvôli tej nešťastnej téme o homosexualite sa dostal aj do potýčky s Tylerom Oakleym, ktorý je celkom známy vo svete youtube. Je tiež veľkým fanúšikom 1D a neskrýva svoju homosexuálnu orientáciu. Medzi ním a Liamom došlo kvôli klamlivému článku k nedorozumeniu, ktoré sa však celkom rýchlo vyriešilo. Tyler však stratil veľa fanúšikov práve kvôli tomu.
Je mi to trošku ľúto, lebo osobne mám Tylera veľmi rada. Je to zlatý chalan a nemyslím si, že by chcel komukoľvek ublížiť, hlavne nie skupine, ktorú má tak rád. Aj sa Liamovi ospravedlnil a to veľmi slušne, tak snáď mu to prepáči aj verejnosť. A aj keď nie, má dostatok fanúšikov, ktorí pri ňom zostali.
Tyler sa tiež zúčastnil 1DDAY, kde si so Zaynom a Louisom zahral slovnú hračku. Ako sa sám priznal, bol veľmi nervózny a bol to pre neho obrovský zážitok. 
Pred niekoľkými dňami sa Liam zmienil, že jeho meno je "očistené" a zrejme to tak aj naozaj cíti, lebo od 19. januára už nenapísal nič na túto tému. 
Mrzí ma to hlavne preto, že aj ja by som sa v budúcnosti chcela stať novinárkou. A neviem si predstaviť, že by som bola šťastná pri práci, ktorú by som nevykonávala poriadne a že by som si nevyhľadala tie správne zdroje, ale len by som písala, čo ma napadne. Ale novinári musia písať vždy niečo škandalózne, čo zaujme verejnosť. Je to dosť... smutné. Snáď, ak sa mi to podarí zamestnať sa v tomto smere, si zachovám svoju ľudskosť. Spôsobovať ľuďom problémy kvôli takýmto hlúpostiam mi príde nepekné.
Ale zrejme som príliš naivná. Ach, my ľudia! 
P. S. Ešte zopár bleskových správ o 1D:
  • Niall nedávno podstúpil operáciu kolena. Všetci vieme, že operácia kolien nie je žiadna sranda. Pred 17-timi hodinami však napísal, že je už v pohode. Predpokladám, že tým myslel, že sa jeho stav zlepšil (predsa na vyliečenie treba trochu viac času). Motivuje ho však zrejme fakt, že sa onedlho začne ich WWA tour. 
  • Harry sa v súčasnosti nachádza v LA, no pomaly sa chystá do Londýna, kde sa bude konať oslava jeho dvadsiatich narodenín (1. februára).
  • Aj napriek tomu, že sa len nedávno dostal na trh ich nový album Midnight Memories, chalani už pracujú na ďalšom. Tí sa nejako nezdajú! Ale my sme len radi. Len aby sa neprepracovali. :)
To je z mojej strany všetko. 
Baba posadnutá ružovou :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára