streda 22. januára 2014

Karikatúra - Banana boy

Čo iné by som robila, keď sa musím učiť na skúšky, než úplné blbosti? Moja čudná logika. Ale čo už so mnou, však? :)
Taakže, tentoraz som sa skutočne chcela učiť. Naozaj. A takmer sa to aj stalo. Potom ma však napadlo, že by bolo fajn trochu oprášiť moje milované ceruzky. Len náčrty, oddýchnem si a idem sa bifliť.
Jasné, že sa to skončilo úplne inak. Vžila som sa do toho ako zvyčajne. A rozhodla som sa stvárniť najmladšieho člena chlapčenskej skupiny 1D. Už som to mala v pláne dávnejšie, no len teraz som to aj uskutočnila.
Na moje veľké prekvapenie sa mi práca aj celkom začala páčiť (čo sa nestáva často) a tak som namiesto hodiny (plánovaného) odpočinku strávila pri tvorbe jeho roztomilej tváričky pripomínajúcej Grumpy Cat cca. 3 hodiny. 360 drahocenných minút, ktoré som mohla venovať oboznamovaním sa skutočnosťami z usporiadania spoločnosti v minulosti, z čoho mimochodom zajtra píšem (a ešte stále to neviem).
No neľutujem to. Dávno som sa už  tak do kreslenia nezahĺbila a tentoraz som aj cítila, ako mi to veľmi pomohlo uvolniť sa a nabrala som novú energiu (ktorú som potom použila na spanie, nie na učenie sa - zbite ma!!!).
Takže, takto to asi vyzerá:
Ja vieeem, nie je to nič svetoborné (a aj tá kvalita, ako som to odfotila - no comment), ale... bavilo ma to. A to je pri mojom hobby to najdôležitejšie. A teda predpokladám, že je to tak u každého.
A prečo práve Harry? Lebo je neskutočne zlatý a my ho milujeme. Nehádať sa so mnou! :D Som directionerka, ktorá rada sťahuje ľudí z kože.  Ale som jedna z tých neškodnejších, naozaj. :)
Takže... z mojej strany asi toľko. Inak, onedlho sem pridám ďalšiu kresbu, ktorá ešte nie je celkom dokončená - Caru Delevingne. Áno, ešte stále lepšie, ako dejiny správy. :D
Baba posadnutá ružovou v neskutočne kreatívnej nálade :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára