štvrtok 20. marca 2014

That moment - 1D

Ako sa mi žije v Narnii? Trochu... zle. Vôbec to nie je taká sranda, ako sa zdalo vo filme. Filmy klamú. Miešajú napríklad schizofréniu s poruchou rozštiepenia osobnosti. Neviem, ktoré je horšie.

To je však jedno. Mám urgentnú potrebu sa posťažovať. Nie je to nič hrozného, no....
Na začiatok by ste sa však mali mrknúť na toto zlatíčko:


Ach, do očí sa mi hrnú slzy. Táto voňavka je taká ružová! Nebo pre moju dušičku. Jej predchodkyňa mi tróni v mojom ružovom raji hneď vedľa Hello Kitty držiaku na bižutérie. A ja rozhodne musím mať aj túto novinku!!!

Ide však o to, ako ju zohnať? Nedávno uverejnili zoznam krajín s dátumom, kedy sa už budú dať kúpiť. Samozrejme, naše milované Slovensko tam nebolo. Ako - je mi jasné, kopa ľudí 1D neznáša. Ale nehovorte mi, že by sa nenašlo dosť tých, ktorí by si ich voňavku kúpili. Come on, nemusíte byť fanúšikovia! Voňavka je to pekná a vonia úžasne (mama mi ju neustále kradne a ona ich veru nepočúva). 

No dobre, nevraždite ma. Ide len o to, že napríklad taká Christina Aquilera ich má u nás už celú zbierku. Bol by taký hriech sem zohnať aspoň jeden druh od chalanov? Dokonca aj Justin Bieber má jednu!!! Ktorá sa až príliš nápadne podobá na ženský pohlavný orgán... Okej, nechcem zabŕdať.

Len som už trochu mrzutá. To je všetko. 
Ale ja prídem na nejaký spôsob! Dúfam však, že to nie je len limitovaná edícia.

Koniec koncov však myslime pozitívne! To hovado žlté mi svieti do okna, je prvý jarný deň, mala by som sa usmievať. To by som nesmela neznášať jar, všakže. Vtedy totiž všetko ožíva. Áno, myslím tým vás, vy sprosté chrobáky! 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára