streda 12. marca 2014

Konečne som ťa našla...

...dojímavý príbeh o maskare.
Toľké roky prežité množstvom klamstiev a podvodov, márneho hľadania, tápania v neistote či to tentoraz skutočne bude ono a prežívania neustáleho sklamania z nenaplneného... Asi takto by svoj život opísali moje mihalnice, ktorých snahou bolo už od ich prvého mrknutia sa zviditeľniť a dať svetu najavo, že ony veru patria k mojim očiam a že sú to riadne "žmurkačky". Doteraz sa im to však nepodarilo. A potom prišla ona.... a všetko sa zmenilo...
Ja viem, už mi šibe. Ale uznajte, bol by z toho celkom fasa príbeh. A možno nie. 
Týmto dojímavým úvodom som len chcela vyjadriť jeden z problémov, ktoré trápia každé dievča/ženu a ich mihalnice. Správna špirála. 
Nie je to také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdá, páni! 
My nežné stvorenia o tom už vieme svoje... 
Tento kozmetický výrobok sa totiž hľadá čertovsky ťažko. Nie, že by ho na trhu nebolo dosť, ktorý z nich je však ten, ktorý ulahodí práve nám? Väčšina špirál pekne vyzerá navonok, reklama na ňu nám vyrazí dych, sľubuje trojnásobné zväčšenie objemu, 3D efekty (ktoré som doteraz nepochopila, ale fajn - matika mi nikdy nešla) a množstvo výhod, ktoré za to stoja.
Ale v  99, 9% prípadoch za to nestoja.
Teda, u mňa nie. Moje milované mihalnice sú totiž jedným z mála vecí, ktoré sa na mne páčia. Lebo mi ich príroda nadelila veľa. Lenže väčšina špirál mi ich buď zlepila, alebo sa na nich vytvorili hrčky, ktoré až príliš pripomínali nožičky zdochnutých pavúkov a chrobákov s rôznou veľkosťou chodidiel, prípadne mi stačilo jedno žmurknutie a mihalnice mi znovu poklesli a mňa išlo rozhodiť.
Nuž, a keď ste podobné veci zažili aj vy, viete, aké je pomyslenie na to, že ste vyhodili tie peniaze zbytočne, umárajúce.
Nie je to koniec sveta, ale... mihalnice si zaslúžia tiež trochu pozornosti, no nie?
A potom... tie reklamy. Dodnes nad nimi žasnem. Zopárkrát sa pristihnem pri tom, že nechápem, ako tých marketingových a neviem akých ľudí mohli zamestnať. Ako vážne. To ich nič lepšie nenapadlo? Aj keď... v tomto prípade odvádzajú oveľa lepšiu prácu, než by mali. Myslím v oblasti "krása a zdravie".
Rozosmejú ma predovšetkým reklamy, ktoré propagujú šampóny, prípadne farby na vlasy. Za okamih sa na hlave dám zjavia čudné tekuté vlnky (ale vážne, vyzerá to tak!), ktoré si žijú vlastný život a vlnia sa aj vtedy, keď sa daná modelka nehýbe. Z takýchto kreácií by sa na zadok posadil aj Walter Disney, ktorý bol teda geniálny, ale kvôli nemu som v detstve mala mylné predstavy o vlasoch (pozrite si jednu disneyovku s nejakou princeznou a pochopíte - myslím tú klasickú, nie dnešné počítačové blbosti).
Keď sa na to pozriem s odstupom, s mihalnicami to až tak nepreháňajú. No dobre, ale áno! Modelkám (teda... väčšinou sú to modelky, nie? Len aby som niekomu nekrivdila) nalepia umelé, úžasne dlhé a husté mihalnice a prostredníctvom nich propagujú špirálu, ktorá s nimi nemá nič spoločné. A potom nechápeme, prečo to u nás nevyvolalo rovnaký efekt. No, vari prečo?
Ale aby som sa konečne dostala k tomu, čo som mala v úmysle ešte na začiatku...
Ja som svoje šťastie skúšala neustále. Teda, záležalo to od môjho vreckového. Po neviem koľkých pokusoch som to už takmer vzdala, keď som jedného dňa zazrela novú reklamu od L´oreal (napísala som to správne?!). Propagovala ju Barbara Palvin, moja najobľúbenejšia modelka. Bola dokonale nalíčená, s mega-extra-super umelými mihalnicami a v podstate nám chcela nahovoriť, že tá špirála je super. 
Tak, poprvé, ona je jedna z Victoria Secret modeliek. Vyzerá bohovsky aj nenalíčená. Prečo nás, obyčajných smrteľníkov, tak strašne zavádzajú?! A potom dúfame, že si nanesieme trochu farby na líčka a budeme mať rovnako dokonalý nos ako ona (fajn, dúfam v to len ja. Neustále). 
Ehm, dobre, skončím radšej s týmto tu, čo som načala. Nechcem začať fňukať. Vlastne, dnes som celkom pozitívne naladená a nechcem to tu kaziť myšlienkami na svoj nos. Zamerajme sa na mihalnice. Znova.
(Ako vážne veľmi, veľmi zmysluplný článok.... Never miiiiiiind!)
No, ale tá reklama ma nezaujala len kvôli Barbare. Nová špirála sa volá "Manga". A ja, ako pravý otaku (blázon do všetkého japonského - hlavne filmová a komixová tvorba) som sa priam pricupla (ako tá ťarbavá morská hviezda z Nema) na obrazovku. 
Barbara. Manga. A tam samé gýčové vecičky. A na konci povie: Kawaii! Toto musím mať! TOTO MUSÍM MAŤ!
Cítila som od očakávania vibráciu v každej jednej z mojich mihalníc (nie, neužívam drogy), keď som si tento výrobok kupovala.
A verte mi, či nie - ono to FUNGUJE!!! Prvá špirála, ktorá ma nesklamala. Moje mihalnice našli konečne svojho sponzora. Teraz mám ozajstné kukadlá. Kyaa!!!
Hmmm, možno bude ten Over attached fangirl look oveľa hodnovernejší... Ešte uvidím, na kom ho vyskúšam....
V konečnom dôsledku, viem, že toto všetko, čo som tu napísala, je jedna veľká blbosť, no tiež si myslím, že moje mihalnice si jeden takýto článok zaslúžia. Teda... no... hej. Ehm...
Takže, aby som dokázala, že neklamem, prikladám sem fotku svojich očí (ďalšia partia môjho tela... nejako to tu rozbieham!).
P. S. Nezľaknite sa!
P.P.S. Ja som vás varovala...
P. P. P. S. Počkať, horné mihalnice vyzerajú tak trochu ako nožičky pavúkov. Nie? Ale sú to pekné nožičky pavúkov. Pavúčíc modeliek. A hotovo. Vyzerá to dobre. Bodka!! (už som fakt mimo)
Trochu šibnutá Baba posadnutá ružovou :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára