štvrtok 13. marca 2014

Vintage fashion je skrátka cool!



Nech si každý hovorí, čo chce. Tento štýl je skrátka taký kawaii, až to možno niekoho bolí (zrejme aj viacerých). Dneska som si však zaobstarala blúzku presne takéhoto štýlu (samozrejme, ružovú) a som z toho hotová (fakt prekvapivé, však?).

Nie, žeby som si to zaslúžila. Teda, kupovať pre seba veci. V poslednom čase som dosť zlenivela (rozumej pod tým posledné tri roky). 

Ale. ALE!!!! 

Rozhodla som sa, že od zajtra... teda odo dneška sa už budem učiť. Naozaj. A mám pre vás šokujúcu novinku.

!!!

No dobre, nie je to nič extra. Akurát, že prídem o veľkú časť svojich vlasov (fňuk). So mnou sa to deje už v podstate od malička. Viete, I´m a 90th bitch. (I love it! Tu-tu-tu-tuuu-tu-tu-du... Tá pesnička je catchy!) Čo znamená, že som si v detstve pretrpela štýl vlasov "na hríbik". Pred pár rokmi sa mi podarilo fotku, na ktorej som s týmto účesom a fakt vražedným pohľadom (mohla by moja podobizeň hrať v horore Mama) za silného protestu mojich rodičov zo steny zvesiť. Ešte stále ma z neho striasa. Je normálne, že sa bojím sama seba? Hm, v podstate sú deti dosť strašidelné, takže... Ale k veci. Odvtedy mi moje "jemné" vlásky narástli len raz. Mala som osem rokov. A odvtedy... kedykoľvek sa mi zdá, že to už vyzerá nádejne, prídu nožnice a ja zasa skončím oskalpovaná.

Bude tomu tak zrejme aj teraz. Ach, jaj. Ale sú na svete aj horšie problémy, všakže?

Napríklad, že ma čochvíľa vyrazia zo školy (2x fňuk), lebo som lenivá. A blízko školy máme mekáč. Keby tam nebol, asi by som aj menej blicovala. Alebo ani nie. Ale predsa... Shame on you, Ronald McDonald!!!

A SAMOZREJME, zasa som z niekoho celá paf. On je v pohode, jeho nos je DOKONALÝ, má však jeden maličký problém.... priateľku. Fuck! Alebo priateľa.... Hm, toto 21. storočie mi už niekedy poriadne lezie na nervy. 

A keď už hovoríme o tom 21. storočí, mohli by už LÁSKAVO skončiť tie voľby? Ako vážne, chápem, že sa jedná o čosi dôležité a blablabla, ale stále čumieť na tváre politikov všade, kam sa pohnem.... Občas sa cítim ako v knihe od Orwella 1984. Veľký brat ťa sleduje!!!

No nič, idem spať. Dnes som celkom roztržitá. A myslím si, že ste si to aj všimli. Tak, už vám nebudem ďalej kaziť večer/noc.

Perverzné sny vám praje
Baba posadnutá ružovou :3




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára