nedeľa 13. apríla 2014

Konečne som prišla na to, prečo nemám chlapa!!!

Objasnili mi to moje kamarátky. Vraj keď uvidím niekoho, kto sa mi trochu páči (viete si predstaviť, čo sa udeje pri jedincovi, ktorý sa mi veľmi páči), nahodím takýto ksicht:



Presne tak. A ako som sa tak pozerala na túto psychopatickú, no strašne zlatú kôpku ľudského nešťastia, napadlo mi, že máme čosi spoločné. Nie, nevyzerám ako narkoman. To sa totiž Gollumom snažil spisovateľ naznačiť, nie? Nie? Oukhäääi, sorry. Zrejme som sa nad tým príbehom až príliš zamyslela. 

Hm, keď už hovoríme o tomto "diele", bol to jediný film, v ktorom som mala Orlanda Blooma rada. Hral elfa. Teplého elfa. Teda, vyzeral tak. Ale bol v pohode. A ja nie som homofobik. Gayov mám náhodou celkom rada. A potom sa pozriem na jeho bývalú manželku (Mirandu Kerr) a už mi nič nedáva zmysel. Ako nič v zlom. Ale Orlando Bloom a bývalá Victoria Secret modelka? No dobre, zrejme mám zvláštny zákal v oku a nevidím to jeho vyfešákované bytie. Moja chyba. Ale... zasa som celá odveci.

Takže. Čo mám spoločné s Gollumom? Ide sa na to:
  1. Bol posadnutý. Riadne posadnutý. Predmetom, ale aj tak. Mňa keď niečo (alebo niekto) zaujme, som tiež posadnutá. Doslova. A neskutočne. Nebezpečne. Asi v tom bude ten problém. Myslím, že žiadny chlap nesníva o babe, ktorá sa na neho vrhne so slovami: "Chcem tvoje deti!!!!" Ee... počkať... ja nemám rada deti. U mňa by to zrejme bola veta typu "Oddaj sa mi, tu a teraz!". A nie, ja nie som bývalá Victoria Secret modelka. A väčšinou sa mi nepáčia nadržaní fetišisti s nedostatočným sexuálnym životom. Hovorím väčšinou, lebo nikdy nemôžete vedieť.... Niektorí ľudia sa vedia riadne pretvarovať.
  2. Šušlal. Ja kokcem. Keď som nervózna a to som väčšinou, keď vidím nejaký rádioaktívne príťažlivý objekt. Ak sa mi podarí nezakoktať, môj defekt sa premiestni do chodidiel a ja sa potknem o vlastnú nohu. Alebo narazím do dverí. Alebo sa mi kabát pri vystupovaní na schody zasekne o niečo a ja tam minútu balansujem s tupým výrazom na tvári, zatiaľ čo ma môj "idol" po celý čas pozoruje. Nie, tentoraz si nevymýšľam. Fakt sa to stalo. Ešte stále sa kvôli tomu mám chuť riadne vyfackať.
  3. Asi takto vyzerajú moje vlasy, keď sa spotím, vyleziem zo sprchy alebo sa ráno zobudím. No čo už, nenarodila som sa s hustou hrivou. Sexi, však?
Čo s ním nemám spoločné? Nerada niekomu oddeľujem prsty od zvyšku ruky. Je ľudí skôr sťahujem z kože. 

No dobre, nechcela som, aby to vyznelo deprimovane. Nie sťahovanie z kože. To ma celkom baví. Ale Gollum je tu celkom zlatý, no nie? Kvôli nemu som pozerala ten film. Bol trochu nudný na môj vkus. Ten film. Ale na Dobbyho rozhodne nemá. Ten Gollum. Včera zomrel. Ten Dobby. (Do riti, toto je komplikované!) Zasa. Neplakala som len ja, aj otec bol smutný. Áno, naša rodina bežne reve nad smrťou neexistujúcich postáv. Ale Titanic zatiaľ vedie. 

No dobre, pôjdem radšej spať, lebo tu popíšem ešte viac blbostí. Oyasumiiiiii! :)

P. S. Ach, aby som nezabudla!!! Nechcela som uraziť Orlanda Blooma, okej? :D Viem, že je to dobrý chlap. Tie jeho kučery a všetko. Len ja mám hrozný vkus. Takže... mier? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára