nedeľa 13. apríla 2014

Twitteh, I can´t live without you!

Viem, že sú na svete aj väčšie problémy, no... NEFUNGUJE MI TWITTER!!! A teraz ako mám stalkerovať celebrity? Odkiaľ mám nabrať všetky tie novinky, nezmyselné tweety?? Kto mi pošle info o tom, čo večerala Barbara Palvin, alebo kde sa presne nachádza a čo robí Niall Horan?

Viem, niektorí ľudia majú vlastný život. Pch! Ja radšej sledujem životy iných. Tích, ktorí stále niečo robia, chodia na žúrky a podobné srandy. A ja si natiahnem svoje ružové pyžamo, objednám si pizzu a možno si po dvadsiaty raz pozriem This is us. Môj život je skrátka úžasný!

Hm... práve ma napadli minimálne dve videá od Shana, ktoré sa presne hodia do tohto článku. Taaakže tí, ktorí rovnako ako ja nemajú život a bez twitteru si zrazu nevedia čo so sebou počať, posielam vám dve veľmi dojímavé videá.

Ale aj tí, ktorí žijete, mrknite si to. Shane je jeden z môj najobľúbenejších youtuberov. Je to debil. Ale v dobrom. A psychopat. No, presvedčila som vás?

Tí, ktorí si to nepozrú, skončia rozsekaní  pod posteľou Godmother. Už tam má jednu obeť. Tak si dávajte pozor!!! Robím si srandu. Je 1:40 a. m. a namiesto toho, aby som spala, tu smútim za jednou stránkou. Ktorá má dočasnú kómu.

Tak, poďme na to:

1. Krásna klasická skladba, ktorá dojme aj tie najchladnejšie srdcia.


2. Story of my life... tak trochu v mojom prevedení... Nie, v skutočnosti sa na Shana nepodobám. Výzorom. Vážne.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára