piatok 25. júla 2014

Welcome back...

Po dlhšej prestávke som sa rozhodla znovu obťažovať verejnosť svojimi zmysluplnými príhodami. 
V súčasnosti sú prázdniny (thanks-for-the-obvious-bietch) a ja mám veľké plány!
Ha-ha. NEIN!
Nemám plány. Ja nikdy nemám plány. Som lenivá ako Garfield a toto intenzívne ničnerobenie mi až príliš vyhovuje. Mea culpa. 
Napriek tomu sa mi prihodilo v poslednom čase dosť veľa zaujímavých vecí. Kde by som len začala...
Ach, jasné.
1. VZALI MA NA VÝŠKU! Áno, ešte stále som z toho v šoku. A ešte stále tomu nemôžem uveriť. Skrátka... vau! Viem, že sa vraciam do tej ošarpanej budovy s mnohými "zaujímavými" vyučujúcimi, no napriek tomu sa nemôžem dočkať okamihu, keď sadnem za počítač a začnem si organizovať svoj rozvrh. Kňu! 
Nemyslite si však, že si neužívam prázdniny, cítim sa však trochu neužitočná (lebo aj SOM neužitočná) a trochu mi chýba učenie sa. Za toto prehlásenie sa o dva mesiace budem nenávidieť, som si toho plne vedomá.
2. Začala som cvičiť. Nie, ešte nevyzerám ako profesionálny športovci, ale už mi k tomu veľa nechýba. Ha-haaaaaaa! Hm, dnes nie som veľmi vtipná, však? Ide však o to, že čo vypotím (a verte mi, oveľa radšej by som sa tak spotila pri frickle-frackle), to zároveň aj zjem, keď celá fit skočím hlavičku do chladničky a s nadľudským odhodlaním spustoším všetko, čo zaváňa tukmi a umelými farbivami. Takže... v podstate cvičím len preto, aby som zo seba mala dobrý pocit. 
3. Hodor hodor, hodor hodor hodor. Hodoooooor! Hodor hodor hodor, hodor? (Prepáčte, musela som.)
4. Včera ma poprosili či by som niečo nenakreslila a ja... som sa do toho hneď pustila! Chápete? Nezáleží na tom, že to beztak nestíham, predsa som to nenechala na poslednú chvíľu. Som na seba fakt hrdá. (Ts, Narcis!)
A... myslím si, že to bolo všetko. Okrem toho, keď mi skoro ukradli mobil, ha-ha! Ale o tom sa ešte tuším viac rozpíšem. 
Hm, vlastne sa mi toho neudialo dokopy nič zaujímavého. Why is my life sooo boring? 
Dobre, prestanem fňukať. V poslednom čase som vlastne celkom happy. Zrejme za to môže môj imaginárny frajer (ešte som vám ho nestihla predstaviť) a veľa čokolády, ktoré sa mi podarilo skonzumovať za veľmi krátky čas.
No a teraz idem zjem svoje pocity (mama práve objednala pizzu). Hurá, kalórie! 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára